|

09-03-2010, 23:45
|
 |
Senior Member
|
|
Medlem siden: Apr 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 8,373
|
|
Ny nettbutikk! (nesten...)
Hipp hurra! Nå har jeg omdirigert www.krusedull.net til den nye nettbutikken min - så - i løpet av natten og morgendagen vil dere komme inn i den flotte, nye, fine, herlige nye krusedull-butikken :danse2:
(Det kan ta litt tid fra jeg gjør endringene til den nye nettbutikken kommer opp på skjermen, så det er bare å trykke på F5 og smøre seg med litt tålmodighet)
Det er så deilig å være i havn med dette prosjektet - det har tatt massevis av tid, men endelig er jeg fornlyd med resultatet.
I forbindelse med nyåpningen er alle varene i butkken satt ned med 10%
-og noen varer er satt ned enda mer!
Tilbudet inkluderer blant annet de nye vår- og sommerkolleksjonene fra Duns og Snakketøy, og mye annet flott og fint.
Nå skal jeg sitte og klikke på oppdater-knappen en liten stund til, og så skal jeg legge meg og få en god natts søvn mens jeg krysser fingrene for at alt virker som det skal når jeg står opp.
Åh - nå har det blitt mye bla-bla-bla her - men jeg er både sliten og spent, da er det ikek så lett å være 100% struktirert, hehe.
Ønske meg lykke til - og VELKOMMEN på besøk i Krusedulls nye hjem!
:firehjerter: :firehjerter: :firehjerter: :firehjerter: :firehjerter: :firehjerter: :firehjerter:

10-03-2010, 00:15
|
 |
Senior Member
|
|
Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 2,511
|
|
Yay! I was wondering when you were launching it.
Congrats!
I just pushed refresh like 67 times, so I think I'm gonna try again tomorrow (eh, later today really). But I know how cool and lovely the new one is (lucky me).
-Dr. Seuss
Sitat:
|
Opprinnelig postet av Nselk
Nickless - nok et fantastisk menneske som imponerer meg mer enn de fleste. Varm, klok, intelligent, kreativ, skarp, omsorgsfull, engasjert... ja, jeg kunne drevet på leeeenge!! I'm sooooo meeting her someday too!!! 
|
|

10-03-2010, 08:20
|
 |
Moderator
|
|
Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 6,169
|
|
Grattis!!!!
|

10-03-2010, 11:14
|
 |
Senior Member
|
|
Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 5,165
|
|
Gratulerer! Den ble kjempefin!!!
when all the air is unsafe to breathe,
only then will you discover you cannot eat money
|

10-03-2010, 11:15
|
 |
Senior Member
|
|
Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 5,165
|
|
Fy flate, den Unikk-sjalet i vinrød retro.........nesten så jeg vurderer å få et barn til bare for å kjøpe det  Det var et utrolig NYDELIG sjal!
when all the air is unsafe to breathe,
only then will you discover you cannot eat money
|

11-03-2010, 09:35
|
 |
Moderator
|
|
Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 5,924
|
|
Grattis!!! Kjempefin nettbutikk  Og det minner meg på at jeg MÅ ta meg en tur i butikken din snart, nå har jeg jo en praktisk grunn for det og, må jo ha noe nytt bæretøy når mini kommer  (og skulle hatt tøybleier også når jeg tenker meg om...)
|
 |
| Trådverktøy |
|
|
| Visningsmoduser |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 22:34.
|
|
|