Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Tilknytningsomsorg > Tilknytning og større barn

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 30-10-2009, 17:48
Ingrid sin avatar
Ingrid Ingrid er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 7,379
Ingrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond repute
Standard

Lommelykttur ut i mørket!

Godkjent ammehjelper
Godkjent API-leader

What else is love but understanding and rejoicing in the fact that another person lives, acts, and experiences otherwise than we do.
Svar med sitat
Gammel 30-10-2009, 19:54
Equisetum sin avatar
Equisetum Equisetum er offline
Senior Member

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 1,710
Equisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond reputeEquisetum has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Ingrid Vis post
Lommelykttur ut i mørket!
Å, det er en aktivitet jeg helt har glemt bort - takk for påminnelsen! Det er gøy å leke lommelyktgjemsel også (om man gjemmer seg to sammen, det er for skummelt alene - i hvertfall for mørkredde sjeler som meg )!

Og lanterneturer! Da kan man jo både lage lanterne sammen og gå tur når det er blitt mørkt.

Livet kjem ikkje, livet er.
Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 23:53
Hildeborg sin avatar
Hildeborg Hildeborg er offline
Senior Member

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 1,692
Hildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond reputeHildeborg has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av ff_ Vis post
spise apelsin i isbjørnen (sofaen vår) og lese om naturkatastrofer, vulkaner og oversvømmelse...ja og flodbølger!
...ingenting er mer koselig enn en god naturkatastrofe
Gammel 02-11-2009, 20:56
Ruskesara sin avatar
Ruskesara Ruskesara er offline
Senior Member

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 3,206
Ruskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond reputeRuskesara has a reputation beyond repute
Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av celosia Vis post
Det beste vi har gjort for å få bedre ettermiddager, disse små verdifulle timene sammen, er å innføre nettforbud for mor. Jeg er mye mer tilstede når jeg ikke bare må innom for å sjekke ett eller annet.
Den satt

Etter middag blir jeg ofte utrolig trøtt og kjedelig. Da legger jeg meg på gulvet og ungene iler til! Deilig å bare ligge i en haug
Gammel 17-12-2009, 09:31
Ingrid sin avatar
Ingrid Ingrid er offline
Moderator

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 7,379
Ingrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond reputeIngrid has a reputation beyond repute
Standard

Tenke ut, lage/kjøpe og pakke inn gaver til familiemedlemmer sammen.

Godkjent ammehjelper
Godkjent API-leader

What else is love but understanding and rejoicing in the fact that another person lives, acts, and experiences otherwise than we do.
Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 14:42.

HOVEDSIDER

Link åpner i eget vindu