Tilknytningsomsorg

Gå tilbake   Tilknytningsomsorg > Velkommen > Informasjon fra ledelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 09-11-2009, 23:20
fjummsi sin avatar
fjummsi fjummsi er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Gjøvik
Meldinger: 11,972
fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard Endre ting via Din side

Det er fremdeles litt problemer her, og noen (alle?) har problemer med tilgangen til "Din side". Det er problematisk ift. endring av signatur, avatarbilde passord etc. Om du trenger å få endret noe kan du ta kontakt på "admin og jeg", så skal vi hjelpe dere så fort vi kan! Evt. passord kan vi love at vi glemmer og sletter.

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og lille Ludvik i magen (termin 22/9-10)
Man kan aldri bli perfekt. Utfordringen er likevel å aldri slutte og prøve...
Svar med sitat
Gammel 09-11-2009, 23:30
fjummsi sin avatar
Administrator

fjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond reputefjummsi has a reputation beyond repute
Standard

Et tips i natten: Via "hurtiglinker" kommer jeg i alle fall inn og får endret signaturen.

Mamma til Martine (jan-05), Petter (apr-07) og lille Ludvik i magen (termin 22/9-10)
Svar med sitat
Gammel 10-11-2009, 08:57
svisj sin avatar
svisj svisj er offline
Senior Member

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 3,791
svisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond reputesvisj has a reputation beyond repute
Standard

Jeg kommer inn på Din side, og får endret signatur på vanlig måte. Bruker Chrome som nettleser.

Kjære barn, hvilket hell!
Du er elsket kun i kraft av deg selv
Svar med sitat
Gammel 10-11-2009, 12:07
fjummsi sin avatar
Administrator

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av svisj Vis post
Jeg kommer inn på Din side, og får endret signatur på vanlig måte. Bruker Chrome som nettleser.
Så flott!

Svar med sitat
Gammel 10-11-2009, 17:13
Gyda sin avatar
Gyda Gyda er online nå
Moderator

Sted: Jæren
Meldinger: 6,502
Gyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond repute
Standard

Her er det ingen problemer heller.
Gammel 10-11-2009, 21:16
Smithton Smithton er offline
Senior Member

Medlem siden: Jul 2009
Meldinger: 535
Smithton has much to be proud ofSmithton has much to be proud ofSmithton has much to be proud ofSmithton has much to be proud ofSmithton has much to be proud ofSmithton has much to be proud ofSmithton has much to be proud ofSmithton has much to be proud ofSmithton has much to be proud ofSmithton has much to be proud of
Standard

Jeg har aldri vært inne på Din side før og da jeg skulle gå inn for første gang så jeg det var flere hyggelige kommentarer til innlegg jeg har skrevet tidligere. Så koselig

Så vidt jeg kan se har ikke jeg noen problemer heller.

Gift med Daddyfever

Babygod oktober 2010
Svar med sitat
Gammel 11-11-2009, 00:04
fjummsi sin avatar
Administrator

Standard

Sitat:
Opprinnelig postet av Smithton Vis post
Jeg har aldri vært inne på Din side før og da jeg skulle gå inn for første gang så jeg det var flere hyggelige kommentarer til innlegg jeg har skrevet tidligere. Så koselig

Så vidt jeg kan se har ikke jeg noen problemer heller.
Så bra! Slike kommentarer kan man gi ved å trykke på det "yin/yang"-ikonet øverst i posten. Veldig koselig.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Forumnavigering

Alle tider vises som GMT +2. Klokka er nå 22:39.

HOVEDSIDER

Link åpner i eget vindu