Vis ett enkelt innlegg
Gammel 23-11-2010, 00:51
Gyda sin avatar
Gyda Gyda er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Jæren
Meldinger: 7,955
Gyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond reputeGyda has a reputation beyond repute
Standard

Her har vi også - som hos fjummsi - hatt den minste i stua med oss temmelig lenge. Mest av praktiske årsaker fordi det har vært enklest for oss voksne mtp "kveld". Lettvint å bysse på dem i hengevugga, sitte med barnet på fanget og se på tv heller enn å bruke kvelden i senga.

Ang legging har jeg vel ikke så mye å bidra med egentlig heller, siden jeg også tandemammet de to eldste - også ved legging. Nr tre la seg i vogna i stua til hun var halvannet, og legger seg nå stort sett litt før de to store som pr nå ligger på eget rom.

Men for oss er det i alle fall viktig å ha stor nok seng når det er mange som skal ligge i den. Jeg har hatt den minste inntil veggen, så meg, og så litt varierende rekkefølge utenfor der. Nå når vi utover natten gjerne er 5-6 personer i senga, trengs absolutt den 3,3 meter brede senga vår