Tråd: Mobbing...
Vis ett enkelt innlegg
Gammel 18-12-2013, 22:04
Aurora Borealis sin avatar
Aurora Borealis Aurora Borealis er offline
Senior Member

Medlem siden: May 2006
Sted: Der nordlyset er
Meldinger: 2,594
Aurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond reputeAurora Borealis has a reputation beyond repute
Standard

Nei klart man ikke skal la være å invitere de barna! Men satt på spissen så kan det heller ikke være slik at man inviterer alle ungene til bursdagsfeiring og så har man gjort sitt. Og så gir man seg katta hvordan ens egen unge opptrer overfor andre utenom bursdager ( ikke at det gjelder noen her, jeg mener verden generelt) Feks har en av ungene våre en gutt med asberger i klassen og jeg har snakka en del med ungen om at det er viktig at denne gutten også får være med eks.

Jeg tror vi er ganske enige her inne. Jeg er mer skeptisk til de foreldretypene som Sally viser til.

Er en Tapatalker!

To store, fire små og en minibuss
Svar med sitat
Medlemmer som liker Aurora Borealis sin Post:
Sally (09-01-2014)