Vis ett enkelt innlegg
Gammel 22-05-2012, 13:42
Ellen Ellen er offline
Senior Member

Medlem siden: Feb 2005
Meldinger: 339
Ellen has much to be proud ofEllen has much to be proud ofEllen has much to be proud ofEllen has much to be proud ofEllen has much to be proud ofEllen has much to be proud ofEllen has much to be proud ofEllen has much to be proud ofEllen has much to be proud ofEllen has much to be proud of
Standard

Fredrik er 12 år.

Jeg synes han er blitt mer "privat". Han kan godt snakke med meg om alt mulig, men av og til sier han bare "det er en privatsak" (f.eks. når flere i klassen sier han har kjæreste e.l. og jeg spør). Han låser også døren til badet når han dusjer.

Han er også mer "humørsyk", dvs. at han kan fare opp over filleting, noe han aldri gjorde før. Dette er gutten som ba meg om å fjerne søsteren som slo ham i hodet med en hammer, han bare holdt henne på avstand, og nå kan han fare opp hvis søsteren bytter kanal på TV-en eller synger en sang.
Han ser selv at han av og til overreagerer, men der og da er han eitrende sinna. Tror nok det er hormoner som begynner å spille ham noen puss.

Jeg gleder meg imidlertid over at han fortsatt er trygg på seg selv. Vi flyttet jo hjem til Norge før skoleåret, og han meldte seg til å være elevrådsrepresentant og medlem i Barn og unges kommunestyre - og ble valgt! Han gjør ting fordi han har lyst, han lar seg ikke påvirke av andre. Derfor skal han på Forskerfabrikkens sommerskole i steden for fotballskole i år.

F 2000
V 2003
Svar med sitat