Vis ett enkelt innlegg
Gammel 18-05-2012, 11:02
*LoveBugMama* sin avatar
*LoveBugMama* *LoveBugMama* er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Hippieville
Meldinger: 16,028
*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard Noen som har ungdommer her?

Ja, er det noen som har så store barn her?

Arvingen blir 11 år i morra, og jeg merker vi sakte nærmer oss et territorium jeg vil kalle ungdomstid. Sakte, men jeg kan skimte det i det fjerne. Lille gutten min begynner å bli stor.

Jeg er utrolig glad for at han, selv om han syns det er dødsflaut, vet at han KAN komme til meg med alt. Han vet at jeg ikke avfeier han.

Hvilke utfordringer føler dere at dere har nå, som dere ikke hadde da ungene var mindre? Hvilke gleder?