Vis ett enkelt innlegg
Gammel 22-02-2014, 12:38
*LoveBugMama* sin avatar
*LoveBugMama* *LoveBugMama* er offline
Administrator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Hippieville
Meldinger: 16,028
*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute*LoveBugMama* has a reputation beyond repute
Standard

Dette med voksennærvær er interessant, syns jeg. Arvingen får lov til å ha besøk her når jeg ikke er hjemme. Det har aldri vært i tankene mine at det ikke er ok, faktisk. Men jeg er nok litt "bortskjemt" med en sønn som alltid spør om lov o.l. (Men, jeg er jo sjelden lenge borte, om jeg går ut mend de er her, da.)

Jeg merker at vennene hans aller helst vil være her, og de liker godt at jeg er hjemme. Det er ingen hjemme hos mange av dem, etter skolen, mens her er jo jeg alltid hjemme. Og det er tydelig at de enda foretrekker å ha noen voksne i huset. De er så søte, og rørende takknemlige når jeg kommer med litt frukt el. til dem.
CarinaNV (23-02-2014)