Vis ett enkelt innlegg
Gammel 19-11-2013, 08:59
Nselk sin avatar
Nselk Nselk er offline
Moderator

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Midt-Norge
Meldinger: 14,325
Nselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond reputeNselk has a reputation beyond repute
Standard

Ja, til lørdag er hun 6 mnd, og det merkes at forventningene stiger rundt meg ift å gi mer mat osv. Får stadig spørsmål fra ei eldre dame om når hun legger seg for kvelden, om hun sover natta osv... Jeg må innrømme at jeg stresser ikke nevneverdig med hverken mat eller søvn.

Lillegull har dog fått smake kålrotstang et par ganger (holdt en stav rå kålrot - helt i hundre! ), noen tskjeer "kaldt" vann, og i går fikk hun smake en liten halv tskje med most potet. Artig å se blikkene og uttrykkene hennes og jeg lurer fælt på hva hun tenker. Hun sitter sammen med oss ved middagsbordet, og er svært så interessert, så jeg tenker litt moste grønnsaker er kjekt å starte med. I tillegg til å sutte på rå grønnsaker som ikke løser seg opp... Er det trygt å gi smaksprøver på alt av grønnsaker/frukt, eller er det noe man bør styre unna?