Vis ett enkelt innlegg
Gammel 05-11-2013, 13:38
Jordbær sin avatar
Jordbær Jordbær er offline
Senior Member

Medlem siden: May 2006
Sted: østlandet
Meldinger: 1,246
Jordbær has a reputation beyond reputeJordbær has a reputation beyond reputeJordbær has a reputation beyond reputeJordbær has a reputation beyond reputeJordbær has a reputation beyond reputeJordbær has a reputation beyond reputeJordbær has a reputation beyond reputeJordbær has a reputation beyond reputeJordbær has a reputation beyond reputeJordbær has a reputation beyond reputeJordbær has a reputation beyond repute
Standard

Begge mine eldste hadde kun sovnet til puppen før de begynte i bhg (minstejenta er hjemme fortsatt) - og det gikk ganske så greit å sovne i vogn i bhg for begge to. De første dagene pleide jeg å komme bort til bhg og amme dem i søvn, men de ansatte i bhg sa det ikke var nødvendig, og at de skulle få dem til å sove uten meg. Så etter noen dager sovnet de fint i vognen uten meg. Tror kanskje de blir såpass slitne i bhg at de sovner fort - og så ser de jo at de andre barna sover i vogner.

Synes det høres ut som lillegullet deres har det veldig koselig, jeg og tenker: if it ain't broken - don't fix it

Mamma til skolejente, barnehagejente og babyjente
Svar med sitat
Følgende 3 medlemmer liker Jordbær sin post:
CarinaNV (05-11-2013), Gyda (18-11-2013), Nselk (05-11-2013)